
RoomWizard е мрежно-заснован систем на закажување просторија кој ја решава дилемата за поврзување на работниците со просториите за одржување состаноци.
RoomWizard функционира со голем број календарски системи вклучувајќи ги Microsoft® Outlook® и Lotus Notes®. Состаноците може да се управуваат беспрекорно преку мрежа, лаптоп или паметен телефон. Кога работниците ќе најдат отворен простор за состаноци, тие може веднаш да го резервираат и да почнат со работа.
RoomWizard дури и го следи искористувањето на просторот со аналитичката конзола која ги мери и објавува начелата за резервација. И за едноставно управување на системот, административната конзола им овозможува на системските менаџери да ги конфигурираат, обновуваат и надгледуваат сите нивни RoomWizards од еден интерфејс.
SnapWizard апликацијата од Steelcase ги препишува забелешките од екранот за запишување текст, се поврзува со RoomWizard и ја испраќа содржината директно на учесниците на состанокот. Во моментот само за iPhone.
Карактеристики и придобивки