Компаниите секогаш барaат поефикасни начини за максимална продуктивност на своите вработени и зголемен профит. Многу од методите кои најчесто се користат за постигнување на тоа, вклучуваат работи како што се тренинзи и поттикнувачки програми. За жал, една област која е премногу често занемарена е удобниот канцелариски мебел.

1

Врската помеѓу канцеларискиoт мебел и продуктивноста

Многу од луѓето денес поминуваат многу повеќе време на работното место отколку дома. Како таков, нивниот работен простор може значително да влијае на нивното здравје, како и благосостојбата. Дали ова влијание е негативно или позитивно зависи од нивното опкружување. Работниот простор треба да биде структуиран на таков начин да се промовира позитивен впечаток и да се намалува нивото на стрес.

Како ергономијата може да помогне на продуктивноста?

Статистиките покажуваат дека, кога на вработените не им е удобно додека работат, тие често доживуваат високо нови на стрес и разновидни физички проблеми. Затоа, кога се избира канцелариска столица и биро, мора да бидете сигурни дека големините одговараат и дека имаат подесиви карактеристики, кои помагаат во елиминирање на болките во грбот, нозете и вратот.

2

Една големина не одговара на сите

Премногу често, кога компаниите купуваат канцелариски мебел, избираат слични производи за сите вработени во компанијата. Ова не е добар план. Како што луѓето се разликуваат, така и концеларискиот мебел треба да биде различен. На пример, во сметководство можеби ќе им биде потребно повеќе простор за складирање од маркетинг тимот. Покрај тоа, можеби ќе сакате да изберете столици кои може да ги користат луѓе со било кој облик или големина.

Ова се некои од најважните работи кои треба да се разгледаат при купување на мебел за вашиот работен простот.